მცირე კომპანიებს მსხვილ სავაჭრო ქსელებში პროდუქცია ვერ შეაქვთ

Похожее изображениеსასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივ „კონას“  გასაყიდად მცენარეული ჩაი გამოაქვს. კოოპერატივის ხელმძღვანელი ნატალია ფარცხალაძე ამბობს, რომ ადგილობრივ ბაზარზე პოზიციების გამყარება უჭირთ, რადგან მსხვილი სუპერმარკეტები საკმაოდ კაბალურ ხელშეკრილებას სთავაზობენ და რეალიზებული პროდუქციის შემდეგ  თანხის ამოღება უჭირთ. 

“მსხვილი ქსელური სუპერმარკეტები ითხოვენ  პროდუქციის დიდ პარტიას და უწყვეტ მიწოდებას. ვცადეთ  ჩაის შეტანა  რამდენიმე მსხვილ ქსელში, თუმცა სუპერმარკეტის ადმინისტრაციამ  გამომიგზავნა ხელშეკრულება, სადაც 50 ათასი ლარის ჯარიმა ეწერა პროდუქციის არ მიატნის შემთხვევაში. ჩვენ უარი ვთქვით ამ ქსელთან ურთიერთობაზე. ადგილობრივი ბაზრი პრობლემაა – საერთოდ ასე მუშაობს რითეილი, კონსიგნაციაზე. თანხების ამოღების პრობლემა აქვს მცირე ბიზნესს, რადგან დიდი ინვესტიციის და დაძინებული ფულის გარეშეა ბიზნესი წამოწყებული. სტარტაფისთვის ეს პრობლემა მწვავედ დგას,” — ამბობს ნათია ფარცხალაძე.

სასოფლო-სამეურნეო კოოპერატივის წარმომადგენელი “კომერსანტთან” საუბარში აცხდებს, რომ ცდილობს პროდუქციამ საკუთარი ნიშა ევროკავშირის ბაზარზე იპოვოს. პირველი წარმატებული გადაზიდვა ჰოლანდიის ბაზარზე უკვე განხორციელდა.

კოოპერატივი “კონა” ადგილობრივ ბაზარზე მეორე წელია ოპერირებს. 12 ინგრედიენტით დამზადებული მცენარეული ჩაი მცირე მარკეტებში იყიდება. მალე შესაძლოა “კონას”  პროდუქცია “აგროჰაბში” გამოჩნდეს.

commersant.ge

 

image_pdfimage_print

Comments

comments